Mahmoud Eissa, M. (2024). The Impact of Social Media Marketing Tool on Brand Loyalty in the Greater Cairo Hotels. مجلة کلية السياحة والفنادق - جامعة مدينة السادات, 8(2), 124-150. doi: 10.21608/mfth.2024.410721
MLA
Mohamed Mahmoud Eissa. "The Impact of Social Media Marketing Tool on Brand Loyalty in the Greater Cairo Hotels", مجلة کلية السياحة والفنادق - جامعة مدينة السادات, 8, 2, 2024, 124-150. doi: 10.21608/mfth.2024.410721
HARVARD
Mahmoud Eissa, M. (2024). 'The Impact of Social Media Marketing Tool on Brand Loyalty in the Greater Cairo Hotels', مجلة کلية السياحة والفنادق - جامعة مدينة السادات, 8(2), pp. 124-150. doi: 10.21608/mfth.2024.410721
VANCOUVER
Mahmoud Eissa, M. The Impact of Social Media Marketing Tool on Brand Loyalty in the Greater Cairo Hotels. مجلة کلية السياحة والفنادق - جامعة مدينة السادات, 2024; 8(2): 124-150. doi: 10.21608/mfth.2024.410721